Top

Systém pre riadenie podniku

Myslite inovatívne, riadťe efektívne

Náš systém dokáže pokryť všetky procesy Vašej spoločnosti a tým zabezpečiť ich zefektívnenie . Nižšie Vám ukážeme jednotlivé aplikácie, ktoré sú zamerané na riadenie jednotlivých častí Vašej firmy a dokopy tvoria jeden celok. To zabezpečí, že máte všetky informácie o Vašom biznise na jednom mieste. Počas implementácie jednotlivé aplikácie prispôsobujeme našim klientom na mieru.

„Odoo – Váš nástroj na riadenie spoločnosti!”

CRM + MARKETING

  • riadenie vzťahov so zákazníkmi
  • integrácia informácií o zákazníkoch
  • integrácia a automatizácia emailov
  • správa kalendára
  • riadenie marketingových kampaní
  • reporting

PREDAJ

  • práva cenových ponúk, ich sledovanie až po vytvorenie konečnej cenovej ponuky
  • načítanie dát o zákazníkoch z LinkedIn, riadenie vzťahov medzi kontaktmi, ukladanie všekých info o zákazníkoch vrátane cien, fakturačných podmienok, adries, platobných podmienok
  • plne prepojená fakturácia, vytváranie nových faktúr

NÁKUP

  • prehľad všetkých uskutočnených nákupov
  • nákupný proces
  • porovnanie cien dodávateľov



SKLAD

  • Double Entry Inventory Management - skladový proces a riadenie
  • pohyby tovarov cez skener
  • doprava
  • sériové a dodávkové čísla
  • riadenie skladu s mobilnými zariadeniami, skenermi, smartphonmi
  • reporting

ĽUDSKÉ ZDROJE / HR

  • HR údaje
  • zamestnanecké zmluvy
  • mzdy a platy
  • vhodní kandidáti
  • ponuka práce
  • dochádzka zamestnancov
  • výdavkový report
  • výplatné listiny
  • prehľad dovoleniek zamestancov
  • zručnosti zamestnancov

VÝROBA

  • PLM (Product Lifecycle Management)
  • kompletný prehľad informácií o výrobe
  • proces výroby
  • rozšírenie výroby

ÚČTOVNÍCTVO

  • finančné účtovníctvo
  • správa pripomienok
  • nákladové centrum
  • účtovanie aktív
  • online banking
  • stanovenie rozpočtu
  • platby od dodávateľov
  • dane

PROJEKTOVÝ MANAŽMENT

  • všetky informácie súvisiace s projektom – od popisu až po účtovníctvo
  • finančný, operačný projekt manažment
  • sledovanie času, zmluvy, plánovanie zdrojov
  • analýza projektových nákladov
  • riadenie skladu s mobilnými zariadeniami, skenermi, smartphonmi
  • risk manažment

PODNIKOVÁ SIEŤ

  • chat so zákazníkmi a zamestnancami
  • portál pre zákazníkov a dodávateľov
  • spájanie zamestnancov
  • reporting

BUSINESS INTELLIGENCE

  • Excel Integration
  • Business intelligence – správa dokumentov
  • Geo BI and Geo Marketing

BOD PREDAJA (POINT OF SALE

  • webová aplikácia vhodná pre každé zariadenie – počítače, notebooky, tablety
  • pracuje online, aj offline v prípade prerušenia spojenia
  • automatická synchronizácie pri obnovení internetového spojenia
  • ľahká inštalácia, snímače čiarových kódov, tlačiarne bez nutnosti inštalácie, váhy, pokladne

REŠTAURÁCIE

  • stolový manažment, rezervácie
  • cateringové ponuky
  • správa účtov, zoznam objednávok v tablete
  • automatická správa menu, prispôsobenie podľa objednávky
  • riadenie zásob surovín na jeden tanier
  • body za zákazníkovú lojalitu, analýza
  • sledovanie času práce čašníkov

KONTAKTUJTE NÁS

Ste už len krôčik od efektívneho riadenia Vášho podniku. Kontaktujte nás a naši kvalifikovaní kolegovia Vám ukážu ako na to.