Software pre špedičné spoločnosti
Naše inovačné riešenie umožňuje špedičným spoločnostiam inovovať a zlepšiť svoju efektivitu prostredníctvom digitalizácie v rámci jedného plne prispôsobiteľného systému.
Zobraziť DemoUniverzálny a modulárny systém, ktorý sa prispôsobí vašim potrebám
Tento modulárny systém je špeciálne vytvorený pre spoločnosti, ktoré sa zaoberajú prepravou tovaru pomocou nákladných a osobných vozidiel, ako aj mechanizmov. Či už ide o hlavnú činnosť spoločnosti alebo o internú logistiku, tento systém poskytuje efektívne riešenie.
Hlavné funkcie odvetvového riešenia, ktoré vám ušetria množstvo času
Nastavenie prepravných operácií
Možnosť definovať a spravovať prepravné operácie, ktoré predstavujú fázy prepravy.
Systém vytvorený na mieru
Prispôsobte si systém Odoo podľa vlastných preferencií a dosiahnite unikátne konkurenčné výhody.
Objednávka prepravy
Zadávajte a spravujte prepravné objednávky, ktoré obsahujú všetky potrebné informácie.
Colné odbavenie
Vytvárajte colné dokumenty, ktoré sú potrebné pre prepravu tovaru cez hranice.
Odoo je jeden z najrýchlejšie rastúcich a najpoužívanejších systémov na svete. Používa ho viac než 7 miliónov používateľov, vrátane firiem ako Toyota, Hyundai alebo Danone.
CRM a ERP systém
Systém Odoo pre klientov a zamestnancov, ktorý je prístupný z PC, tabletu alebo mobilu
Nastavenie prepravy
Spravujte prepravné objednávky, ktoré obsahujú informácie o odosielateľovi, príjemcovi, tovare, spoločnosti
Účtovníctvo
Zjednodušte si prácu s fakturáciou pomocou automatickej fakturácie a priraďovania platieb
Prepravné operácie
Definujte prepravné operácie, ktoré predstavujú jednotlivé fázy prepravy tovaru od odosielateľa k príjemcovi
Colné odbavenie
Vytvárajte a spravujte colné dokumenty, ktoré sú potrebné pre prepravu tovaru cez hranice
Nastavenie trasy
Plánujte a optimalizujte trasy prepravných operácií na základe rôznych kritérií ako vzdialenosť, cena, čas a pod.
Preprava tovaru
Monitorujte priebeh prepravy tovaru v reálnom čase a získajte presné a aktuálne informácie o stave zásielok
Správy
Správy o prepravných objednávkach poskytujú prehľadné informácie a sledovanie objednávok
E-Learning
Možnosť e-learningu pre vašich zamestnancov
Čo dokáže naše efektívne odvetvové riešenie?
Nastavenie prepravných objednávok
Vytváranie a nastavovanie prepravných objednávok pre efektívne riadenie a plánovanie prepravy tovaru
Správy o prepravných objednávkach poskytujú prehľadné informácie a sledovanie prepravných objednávok vrátane stavov, časových línií a dôležitých detailov, čo zlepšuje riadenie prepravnej logistiky
Konfigurácia a nastavenie rôznych služieb prepravných operácií, umožňujúcich presnú a efektívnu správu a organizáciu prepravy tovaru
Colné odbavenie a revízia colného odbavenia
Colné odbavenie umožňuje efektívne a presné spracovanie colných postupov pri preprave tovaru. Tento modul zabezpečuje, že colné predpisy sú dodržané a správne dokumentované, čo zaručuje hladký tok tovaru cez colné hranice a minimalizuje riziko problémov s colnými orgánmi
Sledovanie podrobností prepravných objednávok
Sledovanie prepravy tovaru
Funkcia nastavenia trás prepravných operácií umožňuje efektívne plánovanie a optimalizáciu trás prepravy tovaru. Tento modul umožňuje definovať a spravovať trasy, určiť preferované cesty a zastávky, a tým zabezpečiť efektívne využitie dopravných zdrojov a minimalizovať náklady a čas potrebný na prepravu
Nastavenie trás prepravných operácií
Správy o prepravných objednávkach
Nastavenie služieb prepravných operácií
Možnosť bezkontaktnej platby kartou
Ponúknite svojim zákazníkom pohodlný a bezpečný spôsob platby. Môžete využiť riešenie eKasa a bezkontaktné platby kartou. Navyše je možné prepojenie so službami ako SumUp alebo Dotykačka, ktoré vám poskytnú potrebné zariadenia a softvér na prijímanie platieb kartou.
Kompatibilita so všetkými účtovnými systémami
V prípade, že využívate niektorý z bežne dostupných účtovných systémov, nemusíte sa obávať o kompatibilitu. Náš flexibilný systém je plne kompatibilný s populárnymi účtovnými systémami, ako napríklad ALFA plus, OLYMP, OMEGA, ABRA flexi, KROS, Pohoda alebo MRP. Týmto spôsobom si môžete výrazne uľahčiť spracovanie faktúr a daňových dokladov.
Kompatibilita s rôznymi bankami
Automatizovaný systém umožňuje automatické priradenie a uhrádzanie platieb bez ohľadu na to, ktorú banku používate. Je kompatibilný s viacerými bankami, vrátane ČSOB, Tatra Banka, FIO, Slovenská sporiteľňa, VÚB banka a ďalšími. Vďaka tomu ušetríte čas a zjednodušíte si svoje účtovníctvo.
Chceli by ste vidieť, ako by vyzeralo riešenie vo vašej špedičnej spoločnosti?
Dohodnite si bezplatnú a nezáväznú prezentáciu s našim Odoo expertom.