Software pre advokátske kancelárie
Naše riešenie umožňuje advokátskym kanceláriám rôznych rozmerov modernizovať svoje operácie a dosiahnuť väčšiu efektivitu prostredníctvom digitálnych nástrojov v úplne flexibilnom prostredí.
Zobraziť DemoUniverzálny a modulárny systém, ktorý sa prispôsobí vašim potrebám
Dokonalý, flexibilný a modulárny systém automatizuje vašu advokátsku kanceláriu, prispôsobuje sa vašim potrebám a poskytuje prehľadné riešenia pre konzultácie, fakturáciu a správu dokumentov priamo na vašom PC, mobile alebo tablete.
Hlavné funkcie odvetvového riešenia, ktoré vám ušetria množstvo času
K dispozícii z pohodlia domova
Možnosť online prístupu pre právnikov, právnických koncipientov a klientov z pohodlia ich domovov prostredníctvom Internetu.
Systém vytvorený na mieru
Prispôsobte si systém Odoo podľa vlastných preferencií a dosiahnite unikátne konkurenčné výhody.
Automatické notifikácie
Získajte si dôveru svojich klientov prostredníctvom transparentnej komunikácie o nadchádzajúcich súdnych pojednávaniach.
Rýchle generovanie dokumentov
Generujte plnomocnenia a iné potrebné dokumenty pre vašich klientov rýchlo a bez námahy.
Odoo je jeden z najrýchlejšie rastúcich a najpoužívanejších systémov na svete. Používa ho viac než 7 miliónov používateľov, vrátane firiem ako Toyota, Hyundai alebo Danone.
CRM a ERP systém
Systém pre klientov a zamestnancov, ktorý je prístupný z PC, tabletu alebo mobilu
Správa klientov
Kategorizujte klientov, plánujte schôdzky, prideľujte prístupy k dokumentom, automaticky podpisujte zmluvy
Účtovníctvo
Zjednodušte si prácu s fakturáciou pomocou automatickej fakturácie a priraďovania platieb
Marketing
Odosielajte emaily, SMS, listy, WhatsApp a Viber správy z jedného miesta jednoducho a rýchlo
Online marketing
Zabezpečte úspech vašej advokátskej kancelárie optimalizáciou SEM, SEO a využitím sociálnych médií
Manažment práce
Spravujte prácu svojho tímu efektívne s možnosťou vytvárania úloh a schvaľovania procesov
HR manažment
Efektívne riadenie a výber zamestnancov, plánovanie, správa dovolenky a vozového parku
Helpdesk
Uľahčite si komunikáciu s klientmi vďaka prideľovaniu emailov zamestnancom a automatickým emailom
E-Learning
Možnosť e-learningu pre vašich zamestnancov
Čo dokáže naše efektívne odvetvové riešenie?
Spracovať vaše požiadavky klienta a zaradiť spis jeho agendy podľa typu obchodné právo, trestné právo, občianske právo, pracovné právo a iné
Pomôcť vášmu klientovi konzultáciami a službami
Organizovať úlohy pre asistentku a koncipientov
Informačný panel v reálnom čase so súhrnnými údajmi pre koncipientov a klientov s prehľadom konzultácií, pojednávaní a iných úkonov priamo z PC, mobilu a tabletu
Notifikácia advokátovi, koncipientovi a klientovi s informáciou o pojednávaní, stretnutí alebo inej lehote
Fakturovať svojim klientom s notifikáciou o platbe
Klientsky portál, ktorý sa vo všeobecnosti používa na ukladanie dokumentov
Generátor dokumentov pre založenie spoločností a zmeny v spoločnostiach
Generovanie splnomocnení na zastupovanie podľa agendy
Kalkulačka advokátskych trovov a úrokov z omeškania
Prostredníctvom Helpdesku už nestratíte žiaden email a požiadavku klienta
Bezplatné poradenstvo s verejne dostupnou otázkou a odpoveďou
Prepojenie aplikácií s Vašou webstránkou a možnosť správy cez mobil a tablet
Typy odmeny - Paušálna, tarifná, hodinová alebo podielová
Možnosť bezkontaktnej platby kartou
Ponúknite svojim zákazníkom pohodlný a bezpečný spôsob platby. Môžete využiť riešenie eKasa a bezkontaktné platby kartou. Navyše je možné prepojenie so službami ako SumUp alebo Dotykačka, ktoré vám poskytnú potrebné zariadenia a softvér na prijímanie platieb kartou.
Kompatibilita so všetkými účtovnými systémami
V prípade, že využívate niektorý z bežne dostupných účtovných systémov, nemusíte sa obávať o kompatibilitu. Náš flexibilný systém je plne kompatibilný s populárnymi účtovnými systémami, ako napríklad ALFA plus, OLYMP, OMEGA, ABRA flexi, KROS, Pohoda alebo MRP. Týmto spôsobom si môžete výrazne uľahčiť spracovanie faktúr a daňových dokladov.
Kompatibilita s rôznymi bankami
Automatizovaný systém umožňuje automatické priradenie a uhrádzanie platieb bez ohľadu na to, ktorú banku používate. Je kompatibilný s viacerými bankami, vrátane ČSOB, Tatra Banka, FIO, Slovenská sporiteľňa, VÚB banka a ďalšími. Vďaka tomu ušetríte čas a zjednodušíte si svoje účtovníctvo.
Chceli by ste vidieť, ako by vyzeralo riešenie vo vašej advokátskej kancelárii?
Dohodnite si bezplatnú a nezáväznú prezentáciu s našim Odoo expertom.