akcia Akcia do 31.6. 2024: ERP systém od 700 € | Vlastná firemná aplikácia od 199 € | 55 firemných aplikácií od 11,90€ mesačne Viac informácií...

Software pre advokátske kancelárie

Naše riešenie umožňuje advokátskym kanceláriám rôznych rozmerov modernizovať svoje operácie a dosiahnuť väčšiu efektivitu prostredníctvom digitálnych nástrojov v úplne flexibilnom prostredí.

Zobraziť Demo

Univerzálny a modulárny systém, ktorý sa prispôsobí vašim potrebám

Dokonalý, flexibilný a modulárny systém automatizuje vašu advokátsku kanceláriu, prispôsobuje sa vašim potrebám a poskytuje prehľadné riešenia pre konzultácie, fakturáciu a správu dokumentov priamo na vašom PC, mobile alebo tablete.

Zobraziť Demo

Hlavné funkcie odvetvového riešenia, ktoré vám ušetria množstvo času

K dispozícii z pohodlia domova

Možnosť online prístupu pre právnikov, právnických koncipientov a klientov z pohodlia ich domovov prostredníctvom Internetu.

Systém vytvorený na mieru

Prispôsobte si systém Odoo podľa vlastných preferencií a dosiahnite unikátne konkurenčné výhody.

Automatické notifikácie

Získajte si dôveru svojich klientov prostredníctvom transparentnej komunikácie o nadchádzajúcich súdnych pojednávaniach.

Rýchle generovanie dokumentov

Generujte plnomocnenia a iné potrebné dokumenty pre vašich klientov rýchlo a bez námahy.

Odoo je jeden z najrýchlejšie rastúcich a najpoužívanejších systémov na svete. Používa ho viac než 7 miliónov používateľov, vrátane firiem ako Toyota, Hyundai alebo Danone.

CRM a ERP systém​

Systém pre klientov a zamestnancov, ktorý je prístupný z PC, tabletu alebo mobilu

Správa klientov

Kategorizujte klientov, plánujte schôdzky, prideľujte prístupy k dokumentom, automaticky podpisujte zmluvy​

Účtovníctvo

Zjednodušte si prácu s fakturáciou pomocou automatickej fakturácie a priraďovania platieb

Marketing

Odosielajte emaily, SMS, listy, WhatsApp a Viber správy z jedného miesta jednoducho a rýchlo

Online marketing

Zabezpečte úspech vašej advokátskej kancelárie optimalizáciou SEM, SEO a využitím sociálnych médií​

Manažment práce

Spravujte prácu svojho tímu efektívne s možnosťou vytvárania úloh a schvaľovania procesov

HR manažment

Efektívne riadenie a výber zamestnancov, plánovanie, správa dovolenky a vozového parku

Helpdesk

Uľahčite si komunikáciu s klientmi vďaka prideľovaniu emailov zamestnancom a automatickým emailom

E-Learning

Možnosť e-learningu pre vašich zamestnancov

Zobraziť Demo

Čo dokáže naše efektívne odvetvové riešenie?

Spracovať vaše požiadavky klienta a zaradiť spis jeho agendy podľa typu obchodné právo, trestné právo, občianske právo, pracovné právo a iné

Pomôcť vášmu klientovi konzultáciami a službami

Organizovať úlohy pre asistentku a koncipientov

Informačný panel v reálnom čase so súhrnnými údajmi pre koncipientov a klientov s prehľadom konzultácií, pojednávaní a iných úkonov priamo z PC, mobilu a tabletu

Notifikácia advokátovi, koncipientovi a klientovi s informáciou o pojednávaní, stretnutí alebo inej lehote

Fakturovať svojim klientom s notifikáciou o platbe

Klientsky portál, ktorý sa vo všeobecnosti používa na ukladanie dokumentov

Generátor dokumentov pre založenie spoločností a zmeny v spoločnostiach

Generovanie splnomocnení na zastupovanie podľa agendy

Kalkulačka advokátskych trovov a úrokov z omeškania

Prostredníctvom Helpdesku už nestratíte žiaden email a požiadavku klienta

Bezplatné poradenstvo s verejne dostupnou otázkou a odpoveďou

Prepojenie aplikácií s Vašou webstránkou a možnosť správy cez mobil a tablet

Typy odmeny - Paušálna, tarifná, hodinová alebo podielová

Možnosť bezkontaktnej platby kartou

Ponúknite svojim zákazníkom pohodlný a bezpečný spôsob platby. Môžete využiť riešenie eKasa a bezkontaktné platby kartou. Navyše je možné prepojenie so službami ako SumUp alebo Dotykačka, ktoré vám poskytnú potrebné zariadenia a softvér na prijímanie platieb kartou.

Kompatibilita so všetkými účtovnými systémami

V prípade, že využívate niektorý z bežne dostupných účtovných systémov, nemusíte sa obávať o kompatibilitu. Náš flexibilný systém je plne kompatibilný s populárnymi účtovnými systémami, ako napríklad ALFA plus, OLYMP, OMEGA, ABRA flexi, KROS, Pohoda alebo MRP. Týmto spôsobom si môžete výrazne uľahčiť spracovanie faktúr a daňových dokladov.

Kompatibilita s rôznymi bankami

Automatizovaný systém umožňuje automatické priradenie a uhrádzanie platieb bez ohľadu na to, ktorú banku používate. Je kompatibilný s viacerými bankami, vrátane ČSOB, Tatra Banka, FIO, Slovenská sporiteľňa, VÚB banka a ďalšími. Vďaka tomu ušetríte čas a zjednodušíte si svoje účtovníctvo.

Chceli by ste vidieť, ako by vyzeralo riešenie vo vašej advokátskej kancelárii?

Dohodnite si bezplatnú a nezáväznú prezentáciu s našim Odoo expertom.