akcia Akcia do 31.6. 2024: ERP systém od 700 € | Vlastná firemná aplikácia od 199 € | 55 firemných aplikácií od 11,90€ mesačne Viac informácií...

Software pre reštaurácie a iné prevádzky

Naše riešenie umožňuje prevádzkam akéhokoľvek typu inovovať a dosiahnuť vyššiu efektivitu prostredníctvom digitalizácie v rámci jedného plne prispôsobiteľného systému.

Zobraziť Demo

Univerzálny a modulárny systém, ktorý sa prispôsobí vašim potrebám

Náš flexibilný a modulárny systém sa prispôsobí vašim individuálnym potrebám a poskytuje moderné riešenia pre prehľadnú správu malých kaviarní, barov, reštaurácií, reštauračných sietí, jedální a iných gastronomických prevádzok.

Zobraziť Demo

Hlavné funkcie odvetvového riešenia, ktoré vám ušetria množstvo času

Skladový manažment

Majte vždy po ruke prehľadnú a presnú evidenciu skladových zásob.

Komunikácia medzi personálom

Zjednodušte komunikáciu medzi čašníkmi a kuchármi pri objednávaní a vydávaní jedál.

Systém vytvorený na mieru

Prispôsobte si systém Odoo podľa vlastných preferencií a dosiahnite unikátne konkurenčné výhody.

Evidencia objednávok a ich správa

Zaznamenávajte objednávky od zákazníkov, upravujte ich podľa potreby a sledujte ich stav.

Odoo je jeden z najrýchlejšie rastúcich a najpoužívanejších systémov na svete. Používa ho viac než 7 miliónov používateľov, vrátane firiem ako Toyota, Hyundai alebo Danone.

Správa objednávok

Zaznamenávajte objednávky od zákazníkov, upravujte ich podľa potreby a sledujte ich stav a históriu

Komunikácia

Zjednodušte si komunikáciu medzi čašníkmi a kuchármi pomocou digitálnej objednávky

Účtovníctvo

Zjednodušte si prácu s fakturáciou pomocou automatickej fakturácie a priraďovania platieb

Štatistiky predaja

Zobrazujte prehľadné štatistiky predaja a tržieb, ktoré vám pomáhajú analyzovať výkonnosť podniku

Prehľad odbytov

Majte k dispozícií prehľady odbytu jedál a produktov, ktoré vám pomôžu identifikovať najpredávanejšie položky

Správa skladu

Evidujte prehľadne svoje skladové zásoby a sledujte príjem a výdaj surovín, polotovarov a pod.

Prehľad objednávok

Zobrazujte si objednávky podľa rôznych filtrov, aby ste mali lepší prehľad o tom, ktorú treba vybaviť najskôr

Správa inventúr

Zabezpečte prehľadné spracovanie skladových inventúr, čím zvýšite presnosť údajov o zásobách

E-Learning

Možnosť e-learningu pre vašich zamestnancov

Zobraziť Demo

Čo dokáže naše efektívne odvetvové riešenie?

Prehľadná a presná evidencia skladových zásob

Prehľadné štatistiky predaja a tržieb

Jednoduchá tvorba kalkulácií

Nástroj na plánovanie akcií – limity

Pružné možnosti odpisu surovín zo skladov

Prehľadné spracovanie skladových inventúr

Skladové zásoby a inventúry

Evidencia objednávok a ich správa

Jednoduché prijímanie objednávok

Priame zadávanie objednávok do kuchyne

Jednoduchá práca s polotovarmi

Uzávierky skladov na konci účtovného obdobia

Spracovanie evidencie alkoholu podľa zákona

Exporty pohybov a tržieb do účtovníctva

Prevádzkové strediská a prehľadné číselníky

Evidencia tovaru

Predbežné inventúry cez mobilnú aplikáciu

Zobrazenie objednávok podľa: poradia príchodu, jedál, stolov, bonov, ...

Možnosť uzávierky kuchyne

Offline režim pri výpadkoch konektivity

Dávkovanie a porcie

Receptúry polotovarov

Objednávky a dodacie listy

Výrobné plány a suroviny

Prehľady odbytov

Kontrola limitnej ceny

Komunikácia medzi čašníkmi a kuchármi

Informácie o dĺžke trvania objednávky, počty nevybavených objednávok

Informácie pre čašníkov o hotových objednávkach

Ľahká úprava objednávok

Možnosť bezkontaktnej platby kartou

Ponúknite svojim zákazníkom pohodlný a bezpečný spôsob platby. Môžete využiť riešenie eKasa a bezkontaktné platby kartou. Navyše je možné prepojenie so službami ako SumUp alebo Dotykačka, ktoré vám poskytnú potrebné zariadenia a softvér na prijímanie platieb kartou.

Kompatibilita so všetkými účtovnými systémami

V prípade, že využívate niektorý z bežne dostupných účtovných systémov, nemusíte sa obávať o kompatibilitu. Náš flexibilný systém je plne kompatibilný s populárnymi účtovnými systémami, ako napríklad ALFA plus, OLYMP, OMEGA, ABRA flexi, KROS, Pohoda alebo MRP. Týmto spôsobom si môžete výrazne uľahčiť spracovanie faktúr a daňových dokladov.

Kompatibilita s rôznymi bankami

Automatizovaný systém umožňuje automatické priradenie a uhrádzanie platieb bez ohľadu na to, ktorú banku používate. Je kompatibilný s viacerými bankami, vrátane ČSOB, Tatra Banka, FIO, Slovenská sporiteľňa, VÚB banka a ďalšími. Vďaka tomu ušetríte čas a zjednodušíte si svoje účtovníctvo.

Chceli by ste vidieť, ako by vyzeralo riešenie vo vašej reštaurácii alebo podniku?

Dohodnite si bezplatnú a nezáväznú prezentáciu s našim Odoo expertom.