akcia Akcia do 29. 2. 2024: ERP systém od 700 € | Vlastná firemná aplikácia od 199 € | 55 firemných aplikácií od 11,90€ mesačne Viac informácií...

Software pre špedičné spoločnosti

Naše inovačné riešenie umožňuje špedičným spoločnostiam inovovať a zlepšiť svoju efektivitu prostredníctvom digitalizácie v rámci jedného plne prispôsobiteľného systému.

Zobraziť Demo

Univerzálny a modulárny systém, ktorý sa prispôsobí vašim potrebám

Tento modulárny systém je špeciálne vytvorený pre spoločnosti, ktoré sa zaoberajú prepravou tovaru pomocou nákladných a osobných vozidiel, ako aj mechanizmov. Či už ide o hlavnú činnosť spoločnosti alebo o internú logistiku, tento systém poskytuje efektívne riešenie.

Zobraziť Demo

Hlavné funkcie odvetvového riešenia, ktoré vám ušetria množstvo času

Nastavenie prepravných operácií

Možnosť definovať a spravovať prepravné operácie, ktoré predstavujú fázy prepravy.

Systém vytvorený na mieru

Prispôsobte si systém Odoo podľa vlastných preferencií a dosiahnite unikátne konkurenčné výhody.

Objednávka prepravy

Zadávajte a spravujte prepravné objednávky, ktoré obsahujú všetky potrebné informácie.

Colné odbavenie

​Vytvárajte colné dokumenty, ktoré sú potrebné pre prepravu tovaru cez hranice.

Odoo je jeden z najrýchlejšie rastúcich a najpoužívanejších systémov na svete. Používa ho viac než 7 miliónov používateľov, vrátane firiem ako Toyota, Hyundai alebo Danone.

CRM a ERP systém

Systém Odoo pre klientov a zamestnancov, ktorý je prístupný z PC, tabletu alebo mobilu

Nastavenie prepravy

Spravujte prepravné objednávky, ktoré obsahujú informácie o odosielateľovi, príjemcovi, tovare, spoločnosti

Účtovníctvo

Zjednodušte si prácu s fakturáciou pomocou automatickej fakturácie a priraďovania platieb

Prepravné operácie

Definujte prepravné operácie, ktoré predstavujú jednotlivé fázy prepravy tovaru od odosielateľa k príjemcovi

Colné odbavenie

Vytvárajte a spravujte colné dokumenty, ktoré sú potrebné pre prepravu tovaru cez hranice

Nastavenie trasy

Plánujte a optimalizujte trasy prepravných operácií na základe rôznych kritérií ako vzdialenosť, cena, čas a pod.

Preprava tovaru

Monitorujte priebeh prepravy tovaru v reálnom čase a získajte presné a aktuálne informácie o stave zásielok

Správy

Správy o prepravných objednávkach poskytujú prehľadné informácie a sledovanie objednávok

E-Learning

Možnosť e-learningu pre vašich zamestnancov

Zobraziť Demo

Čo dokáže naše efektívne odvetvové riešenie?

Nastavenie prepravných objednávok

Vytváranie a nastavovanie prepravných objednávok pre efektívne riadenie a plánovanie prepravy tovaru

Správy o prepravných objednávkach poskytujú prehľadné informácie a sledovanie prepravných objednávok vrátane stavov, časových línií a dôležitých detailov, čo zlepšuje riadenie prepravnej logistiky

Konfigurácia a nastavenie rôznych služieb prepravných operácií, umožňujúcich presnú a efektívnu správu a organizáciu prepravy tovaru

Colné odbavenie a revízia colného odbavenia

Colné odbavenie umožňuje efektívne a presné spracovanie colných postupov pri preprave tovaru. Tento modul zabezpečuje, že colné predpisy sú dodržané a správne dokumentované, čo zaručuje hladký tok tovaru cez colné hranice a minimalizuje riziko problémov s colnými orgánmi

Sledovanie podrobností prepravných objednávok

Sledovanie prepravy tovaru

Funkcia nastavenia trás prepravných operácií umožňuje efektívne plánovanie a optimalizáciu trás prepravy tovaru. Tento modul umožňuje definovať a spravovať trasy, určiť preferované cesty a zastávky, a tým zabezpečiť efektívne využitie dopravných zdrojov a minimalizovať náklady a čas potrebný na prepravu

Nastavenie trás prepravných operácií

Správy o prepravných objednávkach

Nastavenie služieb prepravných operácií

Možnosť bezkontaktnej platby kartou

Ponúknite svojim zákazníkom pohodlný a bezpečný spôsob platby. Môžete využiť riešenie eKasa a bezkontaktné platby kartou. Navyše je možné prepojenie so službami ako SumUp alebo Dotykačka, ktoré vám poskytnú potrebné zariadenia a softvér na prijímanie platieb kartou.

Kompatibilita so všetkými účtovnými systémami

V prípade, že využívate niektorý z bežne dostupných účtovných systémov, nemusíte sa obávať o kompatibilitu. Náš flexibilný systém je plne kompatibilný s populárnymi účtovnými systémami, ako napríklad ALFA plus, OLYMP, OMEGA, ABRA flexi, KROS, Pohoda alebo MRP. Týmto spôsobom si môžete výrazne uľahčiť spracovanie faktúr a daňových dokladov.

Kompatibilita s rôznymi bankami

Automatizovaný systém umožňuje automatické priradenie a uhrádzanie platieb bez ohľadu na to, ktorú banku používate. Je kompatibilný s viacerými bankami, vrátane ČSOB, Tatra Banka, FIO, Slovenská sporiteľňa, VÚB banka a ďalšími. Vďaka tomu ušetríte čas a zjednodušíte si svoje účtovníctvo.

Chceli by ste vidieť, ako by vyzeralo riešenie vo vašej špedičnej spoločnosti?

Dohodnite si bezplatnú a nezáväznú prezentáciu s našim Odoo expertom.