Hľadáte okrem riešenia na efektívne riadenie firmy aj spoľahlivý nástroj na komunikáciu?
Vedeli ste, že firmy strávia 80 % svojich pracovných dní len komunikáciou? Odoo chce ľuďom umožniť, aby lepšie spolupracovali, aby dosiahli kolektívne výsledky s cieľom zlepšiť efektivitu a zabezpečiť trvalú udržateľnosť.
Možno to bude pre niektorých prekvapivé zistenie, ale Odoo vám to plne umožní, či už vo vnútri vašej spoločnosti alebo pri komunikácii s vašimi zákazníkmi.
Funkcionalitu a možnosti Odoo, ako sady modulov na riadenie firmy, sme si už predstavili v minulých blogoch. Vo všeobecnosti ide o sadu nástrojov na zvýšenie produktivity, ktoré vám umožnia urobiť viac za kratší čas. Vznikli ako odpoveď na potrebu získať správny nástroj na pokrytie každého kľúčového procesu, ktorý bude plne integrovaný s inými procesmi zabezpečujúcimi chod firmy. Nové nástroje vznikajú rýchlo, najmä na základe požiadaviek používateľov a vďaka schopnosti vývojárov Odoo promptne na ne reagovať.
Dnes si predstavíme inovovaný modul Discuss, ktorý vám umožní komunikovať novým spôsobom.
Čo vám prináša modul Discuss?
Píšete správy príliš dlho? Zabudnite na to, máme pre vás nové videokonferencie v module Discuss. Už nebudete musieť používať Discord, Google Meet, Jitsi a ďalšie nástroje. Teraz môžete so svojimi kolegami komunikovať prostredníctvom chatu, videí a zdieľania obrazovky priamo z Odoo. Počas hovoru jednoducho prechádzate databázou a zdieľate požadované informácie. Hovory je možné minimalizovať alebo maximalizovať na celej obrazovke podľa potreby.
Odoo 15 tiež umožňuje spoločné úpravy. Vy a vaši kolegovia teraz môžete pracovať na rovnakých poliach a aktualizovať rovnaký obsah spoločne v reálnom čase. Odoo Discuss podporuje internú a externú komunikáciu. Môžete četovať jeden s druhým alebo v skupinovej diskusii. Chcete svoju správu trochu okoreniť? Odoo Discuss teraz podporuje reakcie na správy a animované GIFy. Zamerajme sa však na to najpodstatnejšie:
Hlavné benefity modulu Discuss
- Tento nástroj vám umožní rozvíjať diskusie na všetkých úrovniach vašej spoločnosti, získate prehľad o témach, o ktorých sa diskutuje a všetkých nových správach v informačnom kanáli.
- Umožní vám premeniť vašu konverzáciu na vyskakovacie okno a pokračovať v četovaní v iných moduloch Odoo.
- Budete môcť začať diskusiu pomocou verejných kanálov a umožniť každému zamestnancovi pripojiť sa ku konverzácii, prípadne vytvoriť súkromné kanály na pozvanie len vybranej skupiny ľudí.
- Môžete si prispôsobiť spôsob odosielania upozornení, aby ste minimalizovali preplnenie mailových schránok a zároveň sa uistiť, že dôležité správy prechádzajú. Môžete zadať, kto dostane akú správu a kedy.
Vyberiete si, ako chcete spracovávať upozornenia, môžete pridávať sledovateľov úloh, plánujete aktivity, odosielate správy a četujete na jednej obrazovke. Zistíte čo kolegovia chystajú a ako rýchlo môžu odpovedať na správy tak, že skontrolujete ich stav a zostanete s nimi a partnermi v kontakte počas používania všetkých aplikácií.
Ak vás téma zaujala, neváhajte a ozvite sa nám cez niektorý z našich komunikačných kanálov. Radi vám navrhneme optimálne riešenie podľa vašich potrieb.