akcia Akcia do 31.6. 2024: ERP systém od 700 € | Vlastná firemná aplikácia od 199 € | 55 firemných aplikácií od 11,90€ mesačne Viac informácií...

Skrátenie obchodného cyklu z týždňa na minúty

Krajina: Sydney, Australia
Odvetvie: Import / velkoobchod / Distribúcia záhradného príslušenstva
Implementovan moduly: eCommerce, Accounting, Inventory, Sales, POS
Počet používateľov: 6
Veľkosť firmy: 12 Zamestnancov
Typ implementácie: Odoo Enterprise

O spoločnosti

Quality Products je austrálsky dovozca a distribútor množstva pre množstvo prémiových značiek Burgon & Ball a Haws. Dvaja z najuznávanejších výrobcov záhradného náradia v Anglicku.

Výrobky predávajú cez rozsiahlu sieť darčekových obchodov, záhradných centier, obchodných domov, firemných katalógov v Austrálií a na Novom Zélande.

Bolestivé miesta

  1. Dosiahnutie limitu

Účtovný systém bol používaný nad jeho limity. Okrem účtovania aj na správu Leadov, zákazníkov aj predaja

2. Chýbajúca integrácia

Web nebol priamo spojený so skladovým systémom a ten nebol prepojený s účtovným. Mohol slúžiť iba na B2C objednávky. Spôsoboval množstvo problémov s duplikáciou zákazníkov, produktov, objednávok, stanovovaním cien…

3. Množstvo dokumentov

Všetky produktov katalógy, cenníky, nákupné objednávky, objednávky zákazníkov mali v samostatných word dokumentoch. Čo bolo neprehľadné a pochopiteľne spôsobovalo zmätok a veľký priestor na chybovosť.

4. Problémy na výstavách

V tlačené knihách objednávok, ktoré sa často používajú na výstavách, nie je vidieť aktuálny reálny stav zásob a sú celkovo nečitateľné. Zapísať v rýchlosti objednávky alebo zachytiť hlavné informácie od zákazníkov je takmer nemožné.

Riešenie

Odoo Point of Sale bol prispôsobený tak, aby zobrazoval súčasné skladové zásoby a zároveň umožňoval jednoducho vytvárať objednávky či už priamo od zákazníka alebo na výstavách.
Odoo Website builder bol prispôsobený tak, aby zobrazoval katalógy B2C aj B2B produktov, umožnil jednoduché objednávanie a doručovanie, elektronické platby prostredníctvom Austrálskej centrálnej banky a tiež registráciu pre veľkoobchodníkov.
Odoo Purchase zjednodušil objednávanie a nákup a prijímanie tovaru. Nákupné oddelenie vie objednať tovar priamo od dodávateľov, pričom vidí ich cenník, minimálne množstvá aj lehoty. Po prijatí a naskladnení tovaru Odoo automaticky aktualizuje množstvá na sklade.

Implementácia

“Podobná funkcionalita alebo integrácia systémov od komerčných veľko dodávateľov by nás stála približne 250.000 dolárov. Implementácia Odoo nás stálo zlomok a zároveň máme všetko v jednom systéme a na jednom mieste”

-Rick De Ataide, Riaditeľ kvality

 

Najviditeľnejší dopad z hľadiska výnosov malo neuveriteľné skrátenie predajného cyklu. To, čo kedysi trvalo týždne, rozposielanie katalógov, cenníkov a prijímanie objednávok vieme teraz spraviť za pár minút.

Hodnota

Integrovaná webová stránka umožňuje zákazníkov vidieť a nakupovať čo je aktuálne k dispozícií. Celá firma funguje v jedinom systéme, ktorý ponúka takú škálovateľnosť aká bola donedávna dostupná len pre najväčšie podniky.

web: https://www.qualityproducts.com.au/page/homepage